تحمل کن ای دل من ...

عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ

خدایا گر تو هم درد عاشقی را می کشیدی...پشیمان می شدی از اینکه عشق و آفریدی.

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 کاش نمیرفتی و میماندی با من

 

با من که بودی برایم همه چیز

 

ای تنها پادشاه دردکش و صبور

 

ای تنها مرحم و راز دار خلوت های من

 

با رفتنت آتش نهادی در دل من

 

...

 

عضه نخور مهربان مهربانان

 

گناه من نیست که او حرفایم را نشنید

 

ای کاهش میدید گریه های خلوتم را

 

ای کاش میدید زیر پا له شدنم را

 

ای کاش میدید چه سختی هایی با هم کشیدیم

 

ای کاش میدید با این همه درد و رنج...

 

مثل کوهی بودی استوار و شکست ناپذیر

 

...

 

عضه نخور ای دل بی تاب من

 

میدانم میخوای عطر بویش را

 

میدانم میخواهی جواهر حرفهایش را

 

او دیگر نمی آید...

 

باید زندگی کنی با خاطراتش

 

باید زندگی کنی با اشک های شبانه ات

 

غصه نخور ای دل بی تاب من

 

دیر یا زود دارد...

 

بلاخره میبینی چهره ی مهربانش را

 

میگیری دست های بی تابش را

 

خدا است دیگر

 

میخواهد گریه ات بندازد

 

تحمل کن ای دل من

 

تحمل کن...




عسل وب وبلاگی برای سرگرمی، خنده و ...

نظرات شما عزیزان:

کاترینا
ساعت16:33---19 اسفند 1393
سلام داداشی مرسی که به وبم سرزدی وب توهم خیلی بیییییسته

پسرک
ساعت21:22---29 دی 1393
ميدونيد مشكل ما كجاست
اونجا كه وقتي با كسي تموم ميكنيم
خيلي بيشتر دربارش فكر ميكنيم،
تا وقتي كه باهاش بوديم

پاسخ:درسته


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:44---18 دی 1393
گرون باش. . .

بزار بهات رو پرداخت کنن. . .

ادما چیزای مفت رو مفت از دست میدن. ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 7 آذر 1393برچسب:,

] [ 20:15 ] [ مئچان ]

[ ]